Klachten

complaint
 

Heeft u een klacht?

Wij willen u altijd zo goed mogelijk helpen. Toch kunt u ontevreden zijn over onze diensten. Probeert u in dat geval eerst de klacht met ons te bespreken. Via het contactformulier op onze website kunt u uw klacht bij ons melden. Wij zullen dan binnen twee werkdagen contact met u opnemen en ten alle tijden een oplossing te zoeken voor uw klacht.

 

Heeft het gesprek niet geholpen?

Indien een gesprek geen bevredigende uitkomst biedt, kunt u gebruik maken van de geschilleninstantie waar Fortuna Zorg bij is aangesloten. U of uw wettelijk vertegenwoordiger kan advies inwinnen bij de klachtenfunctionaris en ondersteuning vragen bij het formuleren van de klacht. Samen wordt geprobeerd de klacht op een informele wijze op te lossen. U of uw vertegenwoordiger kan hiervoor mailen naar klachten@cbkz.nl.

 

Behandeling van de klacht

De klacht wordt door een klachtenfunctionaris in behandeling genomen. Daartoe zendt de klachtenfunctionaris deze door naar Fortuna Zorg. De klachtenfunctionaris onderzoekt of er mogelijkheden zijn om de klacht door bemiddeling in der minne op te lossen. Indien klager zich met de uitkomst van de klachtbehandeling niet kan verenigen, zal de klachtenfunctionaris hem wijzen op de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschilleninstantie.